קבל נראות ושליטה מלאה על כל נכסי ה-IT, הרישיונות, התוכנות והמשתמשים שלך – הכל בדשבורד אחד מרכזי ומסודר. Setyl מותאמת במיוחד לאנשי IT המחפשים ניהול יעיל ואוטומטי לכל המערך הטכנולוגי של הארגון.
למה Setyl?
שקיפות מלאה לניהול יומיומי יעיל: החל ממעקב אחרי נכסים ועד תהליכי קליטה
חסכון בעלויות IT: עד 30% מהוצאות ה-IT מבוזבזות עקב רישוי יתר וניהול לא יעיל של נכסים. עם Setyl, תוכל לחשוף הוצאות מיותרות ולחסוך בעלויות באמצעות ניהול חידושי רישיונות, זיהוי Shadow IT, השבת ציוד לא מנוצל ועוד.
עמידה בתקני תאימות וביקורת: תומכת בדרישות רגולטוריות, כולל ISO 27001 ו-SOC 2, ומאפשרת ניהול תאימות מלא עם יומן פעילויות נעול, זיהוי Shadow IT וביקורת ספקים.
תכונות מפתח בפלטפורמת Setyl
ניהול מלאי נכסים ורישיונות: רישום מרכזי של כל הנכסים, הרישיונות והמנויים, כולל מצב, מיקום, עלות, ותאריכי חידוש.
תהליכי קליטה ועזיבה של עובדים: הקצה נכסים חדשים לעובדים נכנסים ואסוף ציוד ורישיונות מעובדים שעוזבים, תוך שימוש בתבניות מותאמות לתפקיד, מחלקה ומיקום.
ניהול מחזור חיים לנכסים ואפליקציות: מעקב מלא אחר מחזור החיים של נכסים ורישיונות, כולל הגדרת יומני פעילות אוטומטיים.
זיהוי Shadow IT: זיהוי ופיקוח על שימושים לא מאושרים בטכנולוגיות חיצוניות.
דיווח הוצאות IT: דוחות חכמים לקבלת תובנות מדויקות על הוצאות IT, כולל עלות לפי עובד ומחלקה.
תוויות לנכסים ושירות השבה: שילוב תוויות QR לנכסים ושירות דיסקרטי להחזרת ציוד אבוד.
יומני פעילות נעולים: מעקב מדויק אחר כל הפעולות במערכת, הכולל תאריך ושעה, לסיוע בביקורות אבטחת מידע.
Setyl משתלבת באופן חלק עם מערכות MDM, RMM, IAM, ו-SSO בארגון שלך, וכוללת ממשק ידידותי ללא עקומת למידה מסובכת – כך שכל הצוות יכול לשתף פעולה בצורה חלקה ויעילה.
מעוניינים בפרטים נוספים?
השאירו פרטים בטופס הנ״ל, ונציג מטעמנו יצור עמכם קשר 🙂